ChiaCharge.pl – historia sukcesu

Rozmowa z Marcinem Krasoniem z ChiaCharge.pl.

Czym jest Chia Charge? Powiedz w kilku słowach tym, którzy słyszą o Was pierwszy raz, czym się zajmujecie?

Chia Charge to brytyjska marka przekąsek dla sportowców. Na początku tego roku wprowadziliśmy ją do Polski i przebijamy się teraz do świadomości Polaków. Idzie nam całkiem nieźle, bo nasze produkty szybko zyskały popularność.

Naszym podstawowym produktem są batony energetyczne. Mówią, że smakują jak domowe ciastka, a są energetyczną rakietą – jeden daje ponad 350 zdrowych kalorii. Nic więc dziwnego, że duża część naszych klientów do biegacze ultra, osoby chodzące po górach, czy triathloniści długodystansowcy – tam potrzeba sporo energii.

Produkty CC sprzedajemy nie tylko przez własny sklep WWW, ale i przez sieć partnerów, w której są sklepy dla sportowców oraz ze zdrową żywnością.

Dymus_gratis

Czy zauważyłeś, że sportowcy zaczęli bardziej uważać na to, co jedzą, czy raczej musi upłynąć jeszcze dużo czasu, żeby przekonać ich do zdrowego jedzenia?

I to nie tylko sportowcy! W ofercie mamy też naturalne masła orzechowe, nasiona chia i mieszanki ziaren w saszetkach. Wszystko to doskonale nadaje się dla każdego, kto zwraca uwagę na to, co je. Ludzie czytają etykiety i analizują je, bo mają dość faszerowania się chemią i sztucznymi dodatkami.

Polski rynek e-Commerce rozwija się dość dynamicznie, mimo to jest nadal dość niedojrzały w wielu aspektach. Widać to chociażby po tym, że nadal sprzedający konkurują między sobą tylko ceną. Jak odnajdujecie się w trudnych realiach rynkowych?

Wydaje mi się, że z tą ceną nie jest już tak źle, przynajmniej w branży sportowej. Coraz częściej ludzie doceniają jakość produktu i są w stanie zapłacić więcej gdy zaoferuje się im produkt wyróżniający się na tle konkurencji.

Zanim znalazłem się na Waszej stronie, o Chia Charge usłyszałem na Facebooku. Czy promocja w społecznościach to Wasz główny sposób dotarcia do zainteresowanych?

Tak, naszym pomysłem na pojawienie się w świadomości potencjalnych klientów była aktywna obecność w social mediach i współpraca z influencerami, czyli osobami wpływowymi w środowisku. Skoro to zauważyłeś, to chyba się udało:)

Wasz wybór padł na WooCommerce. Co sprawiło, że wybraliście właśnie tę platformę sklepową?

Opinia znajomych korzystających z tego rozwiązania.

Bez jakich funkcjonalności nie wyobrażasz sobie teraz prowadzenia sklepu internetowego?

Sprawnego zarządzania zamówieniami i magazynem – to czynności, które wykonuje się każdego dnia. Muszą być do bólu proste i jak najbardziej zautomatyzowane.

PDS_20150403_0956

Co doradziłbyś osobom, które dopiero startują ze sklepem w sieci?

Trzeba mieć wizję. Mniej lub bardziej dokładną, ale wizję. Tego, co, komu i jak chcemy sprzedawać oraz jak to promować.

Dzięki za rozmowę. Czego życzyć Chia Charge Polska?

Hmmm, myślę, że rosnąca sieć sprzedaży uradowałaby nas najbardziej;)

Tego, więc życzymy. Powodzenia.

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail