Kulta – historia sukcesu z branży modowej

kulta woocommerce

kulta woocommerce

Kulta to polska niezależna marka odzieżowa

Ubrania Kulty są tworzone z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Kulta włożyła dużo starań, aby otrzymany produkt, był wyjątkowy i szczególny. Kulta tworzy rzeczy trwałe i ponad sezonowe. Kulta projektuje dla osób, które cenią dobrą jakość i są wrażliwe na estetykę, które poszukują nowych form i doceniają prostotę zestawień.

Dla Kulty najważniejsze jest nieoczywiste. Szuka przestrzeni w liniach prostych, a napięcia tworzy poprzez porządkowanie. Forma, prostota, konstrukcja, harmonia. Moda jest tylko pochodną, źródłem jest estetyka. Detal dopełnia kształt. Kulta nie jest o ubieraniu się, to opowieść gdzieś poza tym.

Ubrania Kulty produkowane są w Polsce, w małych pracowniach krawieckich, szyte z należytą starannością, z zachowaniem etycznych wartości. Tkaniny i dzianiny pochodzą z Polski i Europy.

kulta woocommerce ubrania

Dlaczego sklep, dlaczego e-commerce?

Kulta to polska niezależna marka odzieżowa. Dlatego też potrzebowaliśmy niezależnej platformy, niezależnego sklepu on-line. Polski rynek mody zdominowany jest przez dużych graczy jak Showroom. Oczywiście Kulta jest również dostępna w tych kanałach dystrybucji. Jednak chcieliśmy sprzedawać również niezależnie w naszym sklepie i nauczyć się czym jest e-commerce. Rozważaliśmy sklep abonamentowy, jednak po namowie naszych przyjaciół z The New Look postanowiliśmy stworzyć wspólnie własny sklep wolny od abonamentu. Dla nowej marki odzieżowej, nie rozpoznawalnej na rynku nawet małe wydatki na abonament są znaczne. Wybór padł na WooCommerce.

Dlaczego WooCommerce?

Darmowy WordPress + WooCommerce to idealne rozwiązanie w swojej prostocie, ale również idealne finansowo. Znaliśmy już wcześniej prostotę WordPressa, ale obawialiśmy się, że prowadzenie sklepu będzie trudne.Muszę przyznać, że cały czas uczymy się WP i WooCommerce. Będąc jednoosobową marką odzieżową, czyli projektantem, przedsiębiorcą, osobą od logistyki, … czas to luksus. Obsługą WooCommerce zajmuję się sama, na szczęście mam, wsparcie The New Look. Razem wprowadzamy zmiany i myślimy jak zmieniać stronę i sklep pozostając przy obecnej minimalnej estetyce.

kulta woocommerce sklep

Wygląd sklepu to mocna strona Kulty

Od początku wiedzieliśmy, że nie chcemy kompromisów co do wyglądu sklepu. Źródłem projektu jest estetyka. Musi on odzwierciedlać formę, prostotę, konstrukcję, harmonię moich ubrań. Nie chciałam wyglądu komercyjnego sklepu z banerami i promocjami. Najważniejsze są ubrania, nie chce ich zagłuszać. Klienci Kulta, cenią dobrą jakość, minimalizm, są wrażliwi na estetykę. Prostota rozwiązań User Experiance to chyba nasz znak rozpoznawczy. Zależało nam na osiągnięciu wyglądu nie oczywistego sklepu. Strona to przede wszystkim wizytówka marki i miejsce pokazania Lookbooku kolekcji, zwanego u nas #ODSŁONA. Dużo czasu czasu poświęciłam na detale jak Regulamin sklepu. Przywiązuję wielką wagę do bezpieczeństwa transakcji i moich klientów. Cieszy nas, że w pracy nad sklepem mogliśmy polegać na rozwiązaniach uszytych na miarę na polski rynek, czyli wtyczki Przelewy24.
W tej chwili przygotowujemy się do nowej #ODSŁONY. Szykujemy materiał zdjęciowy do prezentacji na naszej stronie. Obecnie myślimy też o nowych rozwiązaniach dla nowej kolekcji. Nie mówię nic więcej, zapraszam na dniach na kultaclothing.com i na naszego Facebooka.

Ewa Woźniak

kulta woocommerce sukienka

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

* indicates required

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

* indicates required