Wtyczki wybrane – subiektywny przegląd Szymona Odyjasa

1. Checkout for Digital Goods

Coś dla tych którzy chcą sprzedawać w jednym sklepie produkty fizyczne i wirtualne. Wyłącza niepotrzebne pola z adresem wysyłki jeśli w koszyku znajdują się tylko produkty wirtualne.

http://codecanyon.net/item/woocommerce-checkout-for-digital-goods/5604303

2. Waitlist

Zbiera adresy mailowe osób zainteresowanym produktem, którego nie ma aktualnie w magazynie. W momencie dodania „na stan” automatycznie wysyła maile zainteresowanym osobom. Można tę wtyczkę także zastosować do badania zapotrzebowania rynku; zamiast zapełniać magazyn całym asortymentem kupować tylko to czym są zainteresowani potencjalni klienci.

http://www.woothemes.com/products/woocommerce-waitlist/

3. Payment Gateway – Transferuj.pl

Darmowy plugin do integracji z bramką płatności.

https://pl.wordpress.org/plugins/woocommerce-transferujpl-payment-gateway/

4. Paczkomaty

W naszym sklepię planuję korzystać tylko z przesyłek poprzez paczkomaty. Gotowe etykiety adresowe do druku, śledzenie przesyłek, szybka dostawa i wygodny odbiór, niska cena i coraz większa ilość paczkomatów w Polsce sprawia, że to najlepsze rozwiązanie dla średniej wielkości przesyłek.

http://www.wpdesk.pl/sklep/paczkomaty-woocommerce/

5. Checkout Manager

W łatwy sposób pozwala usunąć niepotrzebne lub dodać nietypowe pola do formularza zamówienia.

https://pl.wordpress.org/plugins/woocommerce-checkout-manager/

6. Product Subscription – MailPoet

Można łatwo dopisać na odpowiednią listę mailingową osoby które kupiły dany produkt. W oparciu o tę wtyczkę można zbudować płatny kurs/szkolenie, którego kolejne części będą przesyłane na maila klienta w ustalonych odstępach czasowych. Tak właśnie działa moja strona:

https://wordpress.org/plugins/woocommerce-product-subscription-mailpoet/

7. WooCommerce All in One SEO Pack

Umożliwia edycję parametrów title i description dla produktów w sklepie WooCommerce.

https://wordpress.org/plugins/woocommerce-all-in-one-seo-pack/

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

10 komentarzy

  • Cześć,

    Czy istnieje wtyczka, dzięki której można ustalić jakie osoby kupiły dany produkt?
    Np. kilkanaście osób kupiło konkretny produkt wirtualny i teraz chciałbym uzyskać (w jakimś np. zestawieniu zbiorczym) listę takich osób.

    • Hej RABP, nie miałem dotychczas potrzeby żeby korzystać z takiej wtyczki, ale myślę, że jej znalezienie nie powinno przysporzyć problemów. Szukaj proszę po frazie np. sales report woocommerce.

      • Dzięki za odpowiedź!

        Już właśnie namierzyłem.
        Znalazłem: wc-product-customer-list

        Fajna, w pełni konfigurowalna.

        Pewnym minusem jest to, że trzeba przejść do każdego produktu z osobna, żeby obejrzeć listę klientów (nie tylko takich, którzy kupili, ale i o różnym statusie realizacji zamówienia), ale z czasem stanie się ona może dla mnie punktem wyjścia do wyspawania wtyczki, która w pełni zaspokoi moje potrzeby.

        Pozdrawiam!

    • Ja korzystam z „WC Product Mailpoet Subscribe”. Dzięki tej wtyczce mogę automatycznie tworzyć listy mailingowe ( w Mailpoet) osób, które kupiły dany produkt.

  • Witam serdecznie.

    Zaznaczam na początku że jestem bardzo początkujący w WordPressie i Woocommerce..
    Mam takie pytanie:
    W sklepie który planuję uruchomić będzie funkcjonować 3 rodzaje użytkowników, powiedzmy – Administrator, Sprzedawca i Klient.
    Sklep będzie funkcjonował tylko dla zarejestrowanych użytkowników którzy będą mieli dostęp i wgląd do oferowanych produktów po zalogowaniu ale nie w tym problem.

    Administrator czyli powiedzmy Ja, wiadomo będzie miał dostęp do wszystkiego kokpit, motywy itp
    Sprzedający miałby dostęp do niektórych funkcji kokpitu i sklepu to też potrafię zrobić.
    Kupujący miałby tylko wgląd na wystawiony produkt na sprzedaż bez kokpitu itp itd to też proste

    Do sedna zakładając że Sprzedawca będzie osobą niemającą zielonego pojęcia o wordpressie woocommerce – będzie po prostu potrafił obsługiwać komputer i korzystać z internetu.
    Potrzebuję wtyczkę która na stronie produktu doda okienko (przycisk cokolwiek) w którym sprzedający tylko i wyłącznie z poziomu strony produktu (NIE KOKPITU) będzie mógł dla siebie i admina (kupujący nie będzie miał na to nawet podglądu) dodać krótki status produktu (te statusy były by wcześniej zdefiniowane) coś w stylu workflow ale nie do końca,

    Powiedzmy że nasz produkt to dom na sprzedaż który jest umieszczony na stronie sklepu.
    Po powiedzmy 2 miesiącach od wystawienia domu na sprzedaż do Sprzedającego zgłasza się Klient który jest zainteresowany kupnem domu. Sprzedający na stronie nadaje status np ” Zgłosił się klient X – wyślij umowę do akceptacji”
    Sprzedający wysyła Kupującemu maila z draftem umowy sprzedaży (to niema być typowy workflow – bo umowę np przekazał w formie papierowej Klientowi w restauracji przy kawie) i zaznacza sobie na stronie produktu status „wysłano umowę”, jak klient odeśle umowę z informacją iż akceptuje draft umowy zaznacza sobie ręcznie status „Otrzymano Umowę od Klienta X” itd itd itd
    Bardzo by mi zależało żeby w przypadku jeśli po zaznaczeniu statusu ” Zgłosił się klient X – wyślij umowę do akceptacji” sprzedający po powiedzmy 5 dniach nie zaznaczy statusu „wysłano umowę” pojawi się monit np” NIE WYSŁAŁEŚ UMOWY” itd itd dla różnych statusów (zaznaczam ponownie że niema to być workflow przyczynowo skutkowy tylko dowolne zaznaczanie statusów bo np klient przy kawie od razu stwierdził iż umowa pasuje i chce się umówić z właścicielem na podpisanie umowy).
    Istnieje szansa iż danym produktem zainteresuje się Pan X, Pani Y i Pani Z więc sprzedający powinien mieś możliwość ustawiania statusów dla kilku kupujących.

    Proszę o pomoc jestem bardzo początkujący z programowaniem i niektóre rzeczy potrafię pozmieniać – jeśli zna Pan wtyczkę która chociaż w części by mi pomogła to był bym dozgonnie wdzięczny.

  • Es notable cómo logras incorporar ejemplos prácticos y casos reales en tu análisis, lo que no solo ilustra tus puntos de manera efectiva, sino que también añade una dimensión práctica a la discusión.

  • Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

Comments are closed.

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail