Sprzedaż afiliacyjna w WooCommerce – w 5 minut

WooCommerce nie jest platformą dedykowaną jedynie sklepom internetowym. System ten, podobnie jak sam WordPress, jest bardzo elastyczny. Jeśli potrzebujesz, możesz zarabiać nie tylko na sprzedaży swoich produktów, ale również – a nawet i zamiast tego – na afiliacji. Sprzedaż afiliacyjna to świetny sposób na rozkręcenie biznesu bez konieczności inwestowania w towar. Całość jest prosta, skonfigurujesz tzw. produkt zewnętrzny w 5 minut.
Sprzedaż afiliacyjna – produkt zewnętrzny
Podstawową cechą produktu zewnętrznego jest brak sprzedaży w sklepie, w którym się znajduje. Co to oznacza? Produkt taki może posiadać cenę, ale jest to funkcja jedynie informacyjna, gdyż sprzedaż występuje na zewnątrz. Oczywiście wszelka funkcjonalność związana z magazynowaniem też nie ma tutaj uzasadnienia. Konfiguracja takiego produktu jest zatem banalna.
Produkt zewnętrzny – ustawienia główne
Po utworzeniu nowego produktu w typie produktu wybierz Produkt zewnętrzny afiliacyjny. Podstawowe opcje konfiguracyjne tego produktu prezentują się następująco:
Adres URL produktu – wprowadź link do produktu zewnętrznego. Najczęściej będzie to link afiliacyjny.
Tekst przycisku – wprowadź dowolny tekst, który ma znaleźć się na przycisku kierującym do produktu zewnętrznego, np. Przejdź do produktu albo Kup teraz.
Cena – Po ustawieniu ceny promocyjnej w sklepie będą widoczne obie ceny, gdzie standardowa będzie przekreślona.
Cena promocyjna i harmonogram – Jeśli chcesz zrobić promocję na produkt wpisz cenę promocyjną i opcjonalnie ustaw harmonogram promocji, aby zakończyła się automatycznie na przykład po tygodniu. Dowiedz się więcej na temat promocji →
Podsumowanie
To wszystko! Poznałeś sposób dodawania produktu afiliacyjnego w WooCommerce. Brawo! Prawda, że nie jest to skomplikowane? :)
Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail
