Ukrywanie produktu w WooCommerce: całkowite, na stronie sklepu lub w wyszukiwarce

WooCommerce daje kilka możliwości ukrycia produktu. Możesz ukryć go całkowicie, na stronie sklepu lub w wynikach wyszukiwania. W tym artykule pokażę Ci jak ukryć produkt w WooCommerce w każdej z tych konfiguracji.

Instrukcja jak ukryć produkt w WooCommerce

Ustawienia widoczności produktu znajdują się w bloku Opublikuj. Znajdziesz go po przejściu do edycji dowolnego produktu.

W tym bloku znajdziesz link Edytuj obok sekcji Widoczność w katalogu. Kliknij go.

Widoczność w sklepie - ustawienia

Twoim oczom ukaże się zestaw nowych opcji:

Jak ukryć produkt w WooCommerce: Ustawienia widoczności produktu

W tym miejscu masz również możliwość wyróżnienia produktu (To jest wyróżniony produkt). Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu o polecanych produktach.

Do wyboru masz następujące opcje:

Sklep i wyniki wyszukiwania – produkt będzie widoczny w całym sklepie

Tylko sklep – produkt będzie widoczny w sklepie, ale nie w wynikach wyszukiwania:

Widok sklepu

Tylko wyniki wyszukiwania – produkt nie będzie widoczny w sklepie, ale będzie widoczny w wynikach wyszukiwania:

Widok wyników wyszukiwania

Ukryty – produkt nie będzie widoczny w ogóle

Produkt ukryty nie będzie widoczny w sklepie, ale będzie nadal dostępny. Twoi klienci będą mogli dokonywać jego zakupu jeśli prześlesz im link do tego produktu lub znajdą go w Google.

Zastosowania ukrywania produktu

Produkt lub produkty możesz ukryć podobnie jak filmy na YouTube. Ta najpopularniejsza platforma wideo posiada opcję filmów niepublicznych. Takie filmy nie są dostępne z poziomu kanału autora. Autor ma natomiast możliwość podlinkowania takiego filmu w dowolnym miejscu, np. w newsletterze.

W Twoim sklepie WooCommerce produkty ukryte mogą mieć podobne zastosowanie. Przykładowo wprowadzasz nowy produkt do oferty. Zanim udostępnisz go publicznie w sklepie, to przesyłasz link do niego dla subskrybentów swojego newslettera, aby docenić ich zaangażowanie.

Innym zastosowaniem jest ukrycie produktów niszowych. Możesz wtedy zastosować widoczność produktu tylko w wynikach wyszukiwania. Klienci, którzy szukają tego produktu, skorzystają z wyszukiwarki. Pozostali nie będą widzieli go na poziomie sklepu. Sklep będzie zatem bardziej przejrzysty.

Zastosowań tego typu funkcjonalności jest wiele i zależą one od Twoich potrzeb.

Będziesz ukrywać produkty w WooCommerce?

W tym krótkim artykule dowiedziałeś się, jak ukryć produkt w WooCommerce. Jeśli masz dodatkowe pytania, skorzystaj proszę z sekcji komentarzy pod wpisem. Daj nam również znać, w jaki sposób Ty będziesz wykorzystywał funkcję ukrywania produktów w swoim sklepie!

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

[shopmagic_form id="3782" name=false labels=false doubleOptin]

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

[shopmagic_form id="3782" name=false labels=false doubleOptin]