17 sposobów na poprawienie konwersji w WooCommerce

Każdy właściciel sklepu internetowego chce, aby na jego stronie była jak największa konwersja, czyli stosunek ilość wejść do liczby zakupów. Na ten wskaźnik wpływa wiele czynników. Warto je znać, aby zaprojektować maksymalnie użyteczny sklep internetowy dla użytkowników.
W Internecie temu tematowi poświęcone są całe serwisy, jest również wiele publikacji drukowanych. Źródeł tych informacji jest jednak tak dużo, że nie sposób zapoznać się ze wszystkimi. Zdajemy sobie sprawę, że trudno zebrać te wszystkie dane, dlatego wychodząc na przeciw przygotowaliśmy dla was, krótką infografikę z kluczowymi zagadnieniami wpływającymi na zwiększenie efektywności sprzedaży w WooCommerce.
Infografika ma formę puzzli. Dlaczego właśnie puzzle? Wybraliśmy tę koncepcję, aby pokazać, że praca nad poprawą konwersji wymaga połączenia wielu elementów. Aby uzyskać ostateczny efekt (wzrost współczynnika konwersji), trzeba zebrać jak najwięcej elementów razem. Im więcej tych elementów będzie brane pod uwagę, tym lepsze wyniki konwersji w WooCommerce uzyskamy.
Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

Comments are closed.
5 Comments
Jak długo pracowaliście nad infografiką?
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://accounts.binance.info/register?ref=P9L9FQKY
Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?