17 sposobów na poprawienie konwersji w WooCommerce

Każdy właściciel sklepu internetowego chce, aby na jego stronie była jak największa konwersja, czyli stosunek ilość wejść do liczby zakupów. Na ten wskaźnik wpływa wiele czynników. Warto je znać, aby zaprojektować maksymalnie użyteczny sklep internetowy dla użytkowników.
W Internecie temu tematowi  poświęcone są całe serwisy, jest również wiele publikacji drukowanych. Źródeł tych informacji jest jednak tak dużo, że nie sposób zapoznać się ze wszystkimi. Zdajemy sobie sprawę, że trudno zebrać te wszystkie dane, dlatego wychodząc na przeciw  przygotowaliśmy dla was, krótką infografikę z kluczowymi zagadnieniami wpływającymi na zwiększenie efektywności sprzedaży w WooCommerce.
Infografika ma formę puzzli. Dlaczego właśnie puzzle? Wybraliśmy tę koncepcję, aby pokazać, że praca nad poprawą konwersji wymaga połączenia wielu elementów. Aby uzyskać ostateczny efekt (wzrost współczynnika konwersji), trzeba zebrać jak najwięcej elementów razem. Im więcej tych elementów będzie brane pod uwagę, tym lepsze wyniki konwersji w WooCommerce uzyskamy.

poprawa konwersji WooCommerce

 

 

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

[shopmagic_form id="3782" name=false labels=false doubleOptin]

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

[shopmagic_form id="3782" name=false labels=false doubleOptin]