Wprowadź płatność raty PayU i zwiększ sprzedaż

Zastanawiasz się czasem, jakby tu jeszcze bardziej zachęcać klientów do zakupów? Każdy sprzedawca o tym myśli. Okazuje się, że wystarczy jedna mała zmiana w sklepie, by zwiększyć sprzedaż o kilka, a nawet kilkanaście procent. Tą zmianą jest wprowadzenie metody płatności raty PayU. Zrobisz to w kilka chwil.

PayU to jeden z liderów wśród firm oferujących szybkie przelewy przez internet. Cieszy się dużym zaufaniem, dlatego klienci nie mają oporów, by wybierać ten sposób płatności. Ale szybki przelew może nie wystarczyć w skutecznej sprzedaży online.

Czasami trudno podać racjonalny powód, dla którego ktoś chce kupić nowy sprzęt AGD czy meble. I to akurat dziś, w tym sklepie. Zachęciła go reklama, zdjęcie, opis, dobra cena? Ważne jest to, że jako sprzedawca masz dosłownie kilkanaście sekund, by przekonać go, że chce wydać pieniądze właśnie u Ciebie. I kiedy on się zastanawia, rzucasz mu szybkie hasło:

Hej, możesz to kupić na raty PayU 0%!

Dlaczego raty PayU mogą u Ciebie zadziałać?

 

Jeżeli przeanalizujesz to, jak zachowują się klienci w sklepie internetowym, może się okazać, że wielu z nich początkowo jest zainteresowanych produktami czy usługami, ale z różnych powodów rezygnują z zakupów. W niektórych sytuacjach do porzucenia koszyka dochodzi w momencie, w którym trzeba zrobić przelew.

Dlatego warto szybko tego klienta jakoś zmotywować do zakupu. Na przykład zaproponować mu możliwość rozłożenia zakupów na raty PayU.

Opcja płatności ratalnej po prostu przyspiesza podejmowanie decyzji zakupowych. Wszyscy jesteśmy klientami i wiemy, że zakupy to proces, którego początek odbywa się głównie w naszych głowach. Po drodze analizujemy, kalkulujemy. Wiemy, że w sieci mamy ogromny wybór dowolnych produktów. Twój klient też o tym wie. Może kupić dziś albo jutro. Z tym że jeśli nie kupi teraz, może już nie wrócić. Albo wybierze konkurencję.

Raty PayU aktywizują kilka grup konsumentów. Na pewno tych, którzy mogą sobie pozwolić na większe zakupy tylko dzięki możliwości rozłożenia na raty. Dla innych raty PayU to skuteczna zachęta na zasadzie: a dlaczego nie kupić? To tylko x złotych miesięcznie.

Raty PayU 0% trafiają również do klientów wrażliwych na wartość, czyli tych, którzy kalkulują, bo nie lubią przepłacać. Istnieje jeszcze spora grupa klientów, których określa się emocjonalnymi, ponieważ kupują pod wypływem emocji.

Dzięki bramce płatności z ratami masz szansę przekonać ich wszystkich do zakupów.

 

Zdobycie uwagi klienta kosztuje sporo czasu i pieniędzy. Nie warto go tracić tylko dlatego, że nie dało mu się większego wyboru metod płatności. Zwłaszcza że coraz więcej sklepów ma opcję rat PayU.

Z rat PayU korzystają najwięksi na rynku, np. Allegro, Apart, Ochnik. Dlaczego? Bo to działa.

Wprowadź raty PayU i zobacz, co się stanie

Możemy mówić i myśleć wszystko, ale wiadomo, że ostatecznie najważniejsze są twarde dane. Statystyki są jednoznaczne. Raty PayU zwiększają sprzedaż oraz średnią wartość koszyka, ponieważ klient wie, że odroczenie płatności skutkuje tym, że może sobie pozwolić na więcej zakupów.

System ratalny PayU zwiększa sprzedaż nawet do 15%. (Źródło: badanie własne PayU.)

Czyli naprawdę warto, zwłaszcza że to nie jest ani trudne, ani drogie.

Jak wprowadzić opcję rat PayU w swoim sklepie?

Jeśli masz stronę opartą na WordPress, to nie musisz wiele robić. Wystarczy wybrać wtyczkę PayU WooCommerce.

Klikasz, instalujesz, integrujesz i Twoi klienci mogą kupować przez raty PayU. Przeczytaj więcej o tym, jak zainstalować wtyczkę PayU WooCommerce.

 

Instalacja wtyczki PayU WooCommerce daje sporo oszczędności

Dzięki programowi partnerskiemu twórcy wtyczki WP Desk:

  • płacisz niższą opłatę aktywacyjną (tylko 5 zł zamiast 199 zł);
  • masz niższe prowizje za płatności online (1,7% zamiast standardowego 2,5%);
  • a za każdą transakcję płacisz 0 zł (choć standardowo w PayU kosztuje to 0,35 zł).

Od strony klienta wszystko odbywa się przez internet, a wniosek rozpatrywany jest błyskawicznie. Nic nie musisz robić jako sprzedawca. Nic też nie tracisz, a w zasadzie zyskujesz, bo dajesz swoim klientom do wyboru więcej opcji płatności.

Jeżeli klient wybierze raty PayU, nie jesteś stroną, ani pośrednikiem w transakcji. Jeżeli klient dostanie pożyczkę, otrzymujesz pełną kwotę na konto. Obowiązek ściągania ewentualnych zaległości spoczywa na pożyczkodawcy, czyli banku, z którym współpracuje PayU. Więcej o tym możesz przeczytać na stronie PayU.

Najlepsze jest to, że nawet jeśli masz wątpliwości, możesz za darmo przetestować wtyczkę raty PayU w wersji demo i sprawdzić, czy będzie Ci pasować.

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

[shopmagic_form id="3782" name=false labels=false doubleOptin]

Ekskluzywne porady, triki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Adres e-mail

[shopmagic_form id="3782" name=false labels=false doubleOptin]