Blog

Optymalizacja

Konwencje przyjęte w tłumaczeniu WooCommerce

Wstęp Tłumaczenie WooCommerce powstaje w ramach polskiej społeczności skupionej w grupie WooCommerce PL na Facebooku. Konwencje Nadrzędne konwencje, których się trzymamy tłumacząc WooCommerce to konwencje […]

Maciek Swoboda
Optymalizacja

Jak skrócić tytuły produktów w WooCommerce?

Podczas tworzenia oraz odnawiania sklepu internetowego bardzo ważnym etapem jest wybór odpowiedniego wyglądu, który spełniałby oczekiwania właściciela i był wygodny dla użytkowników. Od tego wyboru […]

Janusz Kamiński
Dwie waluty WooCommerce - dodatkowa waluta w sklepie WooCommerce
Optymalizacja

Dwie waluty WooCommerce i jak dodać własną walutę

Obecnie na świecie istnieje około 200 walut, z których 180 jest uznawana jako prawne środki płatnicze przez Organizację Narodów Zjednoczonych, państwa członkowskie, państwa obserwatorskie ONZ […]

Janusz Kamiński
OptymalizacjaPopularne

Jak przyspieszyć sklep na WooCommerce?

Masz sklep na WooCommerce, który po pewnym czasie użytkowania zaczyna chodzić coraz wolniej? Wraz ze wzrostem produktów, klientów i zamówień wzrosły też czasy otwierania się […]

Błażej Starosta
Optymalizacja

Niestandardowe ceny wariantów WooCommerce

O dodawaniu wariantów dla sklepu WooCommerce krok po kroku pisał już Daniel Pietrak tu: Dodawanie produktu z wariantami Teraz może skupmy się na wyświetlaniu cen […]

Iwona Kober
Wtyczki i rozszerzenia

Wtyczki wybrane – subiektywny przegląd Rafała Wróbla

1. MailPoet WooCommerce Add-on pozwala dodać do strony z zamówieniem możliwość zapisu na newsletter. Budowanie dobrej listy mailingowej to podstawa w prowadzeniu sklepu. https://wordpress.org/plugins/mailpoet-woocommerce-add-on/ 2. […]

Rafał Wróbel
Sklep internetowy WooCommerce jak zacząć część 2
Jak zacząć

Sklep na WooCommerce, czy to odpowiedni wybór?

Sprzedaż w Internecie to najlepiej rozwijająca się gałąź w handlu w ostatnich latach. Wiele osób już odniosło swój sukces prowadząc sklepy internetowe. Wielu o tym […]

Katarzyna Aleszczyk
Optymalizacja

17 sposobów na poprawienie konwersji w WooCommerce

Każdy właściciel sklepu internetowego chce, aby na jego stronie była jak największa konwersja, czyli stosunek ilość wejść do liczby zakupów. Na ten wskaźnik wpływa wiele […]

Janusz Kamiński
1 9 10 11 12 13

Bądź na bieżąco

Ekskluzywne porady, tricki i trendy bezpośrednio na Twoją skrzynkę odbiorczą. Dołącz do tysięcy właścicieli sklepów WooCommerce.

Bez spamu. Możesz się wypisać w każdej chwili.